  • Data: 2009-07-14 22:11:34
    Temat: Re: dylematy związane z działaniem biura rachunkowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Jul 2009, Zuzia wrote:

    > Tylko teraz mi się nasunął kolejny problem (jeny, jak mnie to wkurza, że taka
    > dociekliwa jestem). Często otrzymuję faktury, na których mam kilka pozycji,
    > które są towarem i kilka - pozostałym wydatkiem. Gdzie wtedy idzie koszt
    > wysyłki? :P

    IMO tak jak przy pełnej księgowości - "proporcjonalnie".
    Czyli jak mamy (na jednej f-rze) zakup 2000 zł towarów oraz 500 zł
    wyposażenia, to 4/5 kosztów przesyłki idą w "uboczne TH", zaś
    1/5 - w ogólne.
    Przy czym z góry powiem, że jakby na mnie trafiło, to nie wykluczam
    że pozwoliłbym sobie na ograniczenie biurokracji i wrzucenie
    całości w "ogólne", najwyżej kontrola się kilkunastu zł przyczepi
    - to przecież dobrze, jak kontrola coś znajdzie, nie? ;)

    pzdr, Gotfryd