eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidylematy związane z działaniem biura rachunkowego › Re: dylematy związane z działaniem biura rachunkowego
  • Data: 2009-07-14 22:18:13
    Temat: Re: dylematy związane z działaniem biura rachunkowego
    Od: Zuzia <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Tylko teraz mi się nasunął kolejny problem (jeny, jak mnie to wkurza,
    >> że taka dociekliwa jestem). Często otrzymuję faktury, na których mam
    >> kilka pozycji, które są towarem i kilka - pozostałym wydatkiem. Gdzie
    >> wtedy idzie koszt wysyłki? :P
    >
    > IMO tak jak przy pełnej księgowości - "proporcjonalnie".
    > Czyli jak mamy (na jednej f-rze) zakup 2000 zł towarów oraz 500 zł
    > wyposażenia, to 4/5 kosztów przesyłki idą w "uboczne TH", zaś
    > 1/5 - w ogólne.

    No tak, nawet logiczne, pomyślę nad tym o "normalnej" godzinie :)

    > Przy czym z góry powiem, że jakby na mnie trafiło, to nie wykluczam
    > że pozwoliłbym sobie na ograniczenie biurokracji i wrzucenie
    > całości w "ogólne",

    Pewnie też będę tak robić, bo komu by się chciało tyle liczyć...

    najwyżej kontrola się kilkunastu zł przyczepi
    > - to przecież dobrze, jak kontrola coś znajdzie, nie? ;)

    Tego nie wiem i nie mam ochoty sprawdzać :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1