  • Data: 2009-07-14 21:42:18
    Temat: Re: dylematy związane z działaniem biura rachunkowego
    Od: Zuzia <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .152.0001475/Rozporzadzenie-Ministra-Finansow-w-spra
    wie-prowadzenia-podatkowej-ksiegi-przychodow-i-rozch
    odow.html

    Na podstawie kilku odpowiedzi na pit.pl (nie wiem oczywiście na ile
    można im wierzyć) wnioskuję, że przy towarze handlowym i koszcie wysyłki
    rozdziela się na kolumny 10 i 11, natomiast jeśli na fakturze są
    pozostałe wydatki i koszt wysyłki, to wszystko do jednego wora, tj. do 13.

    Tylko teraz mi się nasunął kolejny problem (jeny, jak mnie to wkurza, że
    taka dociekliwa jestem). Często otrzymuję faktury, na których mam kilka
    pozycji, które są towarem i kilka - pozostałym wydatkiem. Gdzie wtedy
    idzie koszt wysyłki? :P

    Tu Tomku wg pit.pl masz rację, sprzedaż towarów + koszt ich wysyłki w
    kol. 7.

    Zuzia