  • Data: 2009-07-12 08:31:28
    Temat: Re: dylematy związane z działaniem biura rachunkowego
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Patrz: par. 27 rozporządzenia

    Tyle tylko, że w przepisie mowa jest o samym wpisie,
    a nie technicznie jakie wartości i w jakie kolumny.
    (może się trafić taki podatnik, który uzna, że się nie da wpisać,
    bo ma np 25 pozycji spisu, a kolumn tylko 17 czy 18 :-)

    Dlatego wg mnie wystarczy jakakolwiek wzmianka,
    byleby zaznaczyć, że został remanent
    uwzględniony w rozliczeniu rocznym.