  • Data: 2010-05-17 08:29:52
    Temat: Re: druk książek - 0% VAT?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:

    > "W związku z otrzymaniem 15-go listopada br. indywidualnej
    > interpretacji Izby Skarbowej w Katowicach w sprawie stosowania stawki
    > 0% VAT

    > Czy w takim przypadku mogę się na taką informację powoływać czy muszę
    > poprosić mój lokalny US o interpretację?

    Nie wiem jak jest obecnie. kiedyś na pewno były interpretacje "w
    indywidualnej sprawie", ale od jakiegoś
    czasu wydawanie tych inerpretacji ma charakter bardziej zcentralizowany,
    więc może jest
    to jakoś unormowane, ale ja tego nie wiem. Jeśli uważasz, że się obronisz ze
    swoją interpretacją
    i masz czas na to, żeby potem walczyć, to próbuj. Ale z pierwszego postu
    wynika, że żyjesz z druku i jest to dla Ciebie
    kwestia kluczowa. Dziwię się, że dopiero teraz Cię coś tkneęo, masz tę
    drukarnię od wczoraj? :-)