  • Data: 2010-05-17 14:17:25
    Temat: Re: druk książek - 0% VAT?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 May 2010 09:24:11 +0200, Piotr napisał(a):

    > mam drukarnię i mam do druku książki z numerem ISBN, czy mogę je
    > sprzedać dla wydawnictwa z 0% VAT?

    Dawniejsze interpretacje były zazwyczaj takie, że jeśli papier był
    drukarni, to jest to sprzedaż towaru z 0 VAT. Jeśli papier zamawiającego,
    to usługa - 22 VAT. Na początku tego roku miała wejść w życie jakaś
    zmiana w prawach unijnych regulujących tę kwestię (rozporządzenie nr
    1777/2005). Na przełomie lutego i marca były informacje prasowe, że
    zmiana rozporządzenia nie została jeszcze przyjęta. Jak jest obecna
    sytuacja nie wiem.