  • Data: 2008-06-16 20:06:30
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 16 czerwiec 2008 16:46
    > (autor s...@a...pl
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <g35ubk$its$1@news.onet.pl>):

    > Nie. mBank to nowoczesny bank XXI wieku. Ważniejsze jest bezpieczeństwo niż
    > prlowskie nawyki. Zawsze można na pniu założyć jakieś konto w marmurku, jak
    > już ktoś jest na tyle niefrasobliwy, by 50kzł w walizce dostarczać.

    Walizka??
    50kzł zmieści sie w kieszeni mojej zimowej kurtki i nawet nie widać
    wybrzuszenia.
    Wiem bo rok temu niosłam do banku 120tys.

    Mogłam albo wziąć tą gotówkę i przespacerować się do mojego banku gdzie
    wpłaciłam to w maszynie w 3 minuty albo szukać innego nabywcy.

    A w ogóle coś masz rozkalibrowaną wyobraźnię przestrzenną albo bardzo
    małe walizki w domu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl