    From: "c00ba" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dopłata do zeznania PIT
    Date: Thu, 07 Apr 2011 17:11:35 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Prawie tak jak chcesz. W każdym (znanym mi) e-bankingu masz osobną opcję

    > "przelew podatkowy". Musisz jej użyć zamiast przelewu zwykłego. Tam

    > występują trochę bardziej skomplikowane pola zamiast jednego "tytułem". I

    > masz je wypełnić poprawnie.

    Witam raz jeszcze, jako, że sprawdziłem pewne informacje, które być może mogą
    mieć wpływ na dalszy przebieg wątku.
    Chciałem uniknąć podawania nazw banków (by nie być posądzonym o reklamę ;)),
    ale z tego, co przed chwilą sprawdziłem to w PKO BP Inteligo istnieje coś
    takiego, jak "Przelew do US", który zawiera takie dane, jak nr rachunku US,
    nazwa i adres zobowiązanego, nr NIP itd. Wynika z tego, że tyle chyba powinno
    wystarczyć :) Dziękuję za pouczenie tym bardziej, że właśnie miałem zamiar
    dokonywać zwykłego "przelewu jednorazowego", a nie tego specjalnego, a to
    jednak, jak widać różnica :)
    Pozdrawiam.