  • Data: 2011-04-07 17:40:23
    Temat: Re: dopłata do zeznania PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Apr 2011, jureq wrote:

    > Jeśli takowa istnieje. Bo ostatnia moda jest taka, że US nie mają kasy -
    > jest tylko punkt kasowy jakiegoś banku. Wtedy wpłata wygląda tak samo jak
    > na poczcie - też jest opłata.

    W kwestii formalnej - czy taka konstrukcja jest dopuszczalna?
    Bo po prawdzie wiem, że co poniektórzy dostawcy "cywilni" (ulubiony
    przez Tristana, sądząc ze złośliwego nazywania, górnośląski
    dostawca prądu na przykład) minimalizują ilość p. wpłat do "siedzib"
    (a mało komu chce się jechać do innego miasta), ale ci mniejsi
    (np. zarządy budynków komunalnych, często firmy spzoo) po prawdzie
    p. kasowe mają "obce", ale zawierają taką umowę, że wpłaty *dla
    nich* są bez opłat (nie wiem, może np. z czynszem kompensują
    albo co).

    Czy US jest zwolniony z obowiązku "przyjmowania pieniędzy w siedzibie"
    (nie licząc jawnie wymienionych w ustawach wyjątków - np. przy DG)?

    Jakoś tak mi się wydawało, że nadruk na banknotach NBP ma ciągle
    obowiązującą moc prawną.

    pzdr, Gotfryd