    From: "Andrzej" <u...@t...lt>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: darowizna - pieniadze
    Date: Sat, 14 Sep 2002 21:32:13 +0200

    U mnie niestety zaczęło lać
    Ale to aż Wilno
    Pozdrawiam i życzę zapłacić jak najmniej notariuszowi.
    Pozdrawiam
    Andrzej
    PS Tylko nie wiem dlaczego chcesz całą sumą zgłaszać do urzędu skarbowego ?
    Oprócz tego możesz w dokumentach wpisać ( możecie ) że to stało się wiele
    lat temu a w każdym razie więcej niż 5 bo chyba tyle trwa czepianie się o
    sprawy podatkowe ( jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie ), oczywiście w
    Polsce

    http://www.gazeta.pl/usenet/