  • Data: 2003-12-16 11:48:17
    Temat: Re: czy musze miesc kase fiskalna?
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:brmf45$qh3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    VAT

    > Mylisz sie. Swiadczenie uslug internetowych lapie sie pod swiadczenie
    uslug
    > telekomunikacyjnych. Przynajmniej tak to interpretuje URTiP gdzie musialem
    > miec zgode na swiadczenie uslug telekomunikacyjnych a nie internetowych.
    > Wynika z tego jednak, ze nei wszystkie uslugi telekomunikacyjne objete sa
    > stawka 22 proc.

    Załącznik 3 do Ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku
    akcyzowym...
    Wykaz towarów i usług, objętych 7% VAT.
    poz. 88 "Usługi _dostępu_ do sieci Internet świadczone na rzecz innych
    usługobiorców niż wymienieni w załączniku nr 2 poz. 31."

    pzdr
    Kasia
    PS. Odpowiadaj pod cytatem, bo wtedy łatwiej jest odpowiadać Tobie.