  • Data: 2003-12-16 11:36:52
    Temat: Re: czy musze miesc kase fiskalna?
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnbtrvjf.lkg.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > Na fakturze musi być podpis klienta, inaczej nie jest ważna. ;) No, ew.
    > możesz mieć upoważnienie ;)

    RMF z 22.12.1999 r. w sprawie... (Dz.U. nr 109, poz. 1245)
    § 38 ...
    2. Faktury wystawiane:
    1) ...
    2) ...
    3) nabywcom, na których rzecz dokonywana jest sprzedaż: energii elektrycznej
    i cieplnej, gazu przewodowego, _usług_telekomunikacyjnych_ i
    radiokomunikacyjnych oraz usług wymienionych w poz. 84-86 załącznika nr 3 do
    ustawy, mogą nie zawierać danych określonych w § 37 ust. 1 pkt 2 i 13
    dotyczących nabywcy, a podpis osoby uprawnionej do wystawiania faktur może
    być zastąpiony na fakturach wystawianych nabywcom, o których mowa w pkt 3,
    danymi umożliwiającymi identyfikację tej osoby.

    W przypadku usług telekomunikacyjnych nie jest wymagany podpis nabywcy.
    pzdr
    Kasia