  • Data: 2003-12-20 16:56:27
    Temat: Re: czy musze miesc kase fiskalna?
    Od: "Piwek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nazbiera bo prowadzi tez inna dzialalnosc i w tym porblem. I nadal nic sie
    nie dowiedzialem:(
    Zwolnienie z tytulu nieuzbierania jakiejs kwoty liub inezalapania sie
    kwotowego absolutnie nie wchodzi tu w gre. To sp z o.o. Prosze wiec nie
    wnikac w szczegoly tylko mi pomoc w mojej kwesti fiskalno-fakturowej. Czyli
    czy musze wystawiac faktury VAT wszystkim klientom czy nie? Zakladajac, ze
    nie musze wystawiac paragonow...to czy musze wystawiac za to faktury? czy
    nei wystarczy jako dowod wplata klienta na konto bankowe?