eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibrak działaności gospodarczej a chęć zapłaty zaległego podatku › Re: brak działaności gospodarczej a chęć zapłaty zaległego podatku
  • Data: 2005-12-14 12:19:32
    Temat: Re: brak działaności gospodarczej a chęć zapłaty zaległego podatku
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <rostek@lukasz> napisal(a):

    > No właśnie w tym problem :)
    >
    > Cały czas się zastanawiam jak mam skorzystać z artykułu mówiącego:
    > "Nie podlega karze za przestępstwo skarbowe lub wykroczenie skarbowe, kto
    > po popełnieniu czynu zabronionego zawiadomił o tym organ ścigania,
    > ujawniając istotne okoliczności tego czynu, w szczególności osoby
    > współdziałające w jego popełnieniu oraz w terminie wyznaczonym przez organ
    > opłacił zaległe podatki."

    Napisać na siebie pismo do US, niestety zapłacisz 75% podatku od tych
    dochodów, przygotuj się również na trzepanko historii rachunków bankowych i
    kwestionowanie każdego wpływu na ten rachunek. Jeśli intensywnie
    korzystasz z rachunków, to licz się z tym, że urząd wykaże dużo
    większe Twoje dochody, niż się Tobie wydawało. Kto wie, może nawet
    założą Ci podsłuch na telefon, dokonają transakcji kontrolowanej, a
    potem wjadą przez okno w kominiarkach - Policja Skarbowa ma duże
    spektrum środków operacyjnych. :)))

    Poza tym będziesz od teraz na celowniku, jak już założysz DG to będziesz
    miał co chwile kontrole itd... Tak generalnie, to odpuść sobie ten pomysł.
    Dobrze, że się opamiętałeś, załóż DG i skup się na prowadzeniu biznesu.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl