eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibrak działaności gospodarczej a chęć zapłaty zaległego podatku › Re: pół żartem pół serio: czy sanepid może uchronić nas przed odpowiedzialnością karno-skarbową? :-)
  • Data: 2005-12-18 11:21:23
    Temat: Re: pół żartem pół serio: czy sanepid może uchronić nas przed odpowiedzialnością karno-skarbową? :-)
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > jak wchodzi urząd skarbowy, to idziemy na zaplecze ("czekajcie
    > momencik") szybko dopisujemy datę i oświadczamy urzędnikom, że nam
    > właśnie dzisiaj z rana sanepid zaczął kontrolę sanitarną,
    > O ile wiem, nie musimy nic pokazywać poza wpisem z książki. Oryginały
    > upoważnień do kontroli mogliśmy zgubić. Jedyny obowiązek, to wpisanie
    > kontroli do książki kontroli. Znajomy Jan Kowalski załatwia nam (jak
    > wyżej opisałem) wpis bez daty, podpisy kontrolerów są, podpis nasz
    > jest, a datę się dostawi.

    A widziałeś Ty kiedyś książkę kontroli,
    albo może lepiej jakiś wpis do niej?
    Bo u mnie każdy wpis ma oznaczenie
    uprawnienia kontroli
    (numer z US - nadawany
    wg wewnętrznego dziennika) Nie wiem jak wpisy z sanepidu
    czy innych jednostek, bo nigdy nie miałem do czynienia,
    ale myślę, że też mają rejestr i nie sądzę, żeby Kowalski takie ciepłe
    krzesło
    zaryzykował :-)