eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibrak działaności gospodarczej a chęć zapłaty zaległego podatku › Re: brak działaności gospodarczej a chęć zapłaty zaległego podatku
  • Data: 2005-12-14 10:06:53
    Temat: Re: brak działaności gospodarczej a chęć zapłaty zaległego podatku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Dec 2005, Łukasz R wrote:

    > Od 2 - 3 miesiecy mój handel w sieci zaczął przybierać formę działalności
    > gospodarczej. Nie mam zarejestrowanej firmy, a chciałbym za tamten okres
    > odprowadzić należny podatek, aby w razie kontroli us wszytko było ok. Wiem,
    > że "Nie podlega karze za przestępstwo skarbowe lub wykroczenie skarbowe,

    ...ale dla porządku warto zauważyć że niezarejestrowana DG nie
    kończy się na złamaniu przepisów skarbowych.
    Specyfika tej grupy a i sporej części takich DG jak moja (czytaj:
    małych :)) jest taka iż rzeczywiście US jest takim punktem
    administracji w którym można najczęściej i najwięcej oberwać.
    Niemniej...

    > teraz podatek? Od czego zacząć aby sprawę wyprostować?

    ...nie wiem :(, tak dla jasności.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)