eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: anulowanie fakt. za nieodebrany towar › Re: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
  • Data: 2007-07-12 05:34:15
    Temat: Re: anulowanie fakt. za nieodebrany towar
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    >
    >
    > Załóżmy że takiego dokumentu nie ma, OK.
    > Mamy w zamian oświadczenie kupującego że "nie zamawiał" (ustne,
    > jak przyznaje że zamawiał to co mu wadzi podpisać f-rę korektę,
    > prawda? Czyli "nie zamawiał").
    > Ale w tym momencie jest pytanie, po co sprzedawca dokonywał wysyłki,
    > skoro nie w celu sprzedaży czyli w celu uzyskania przychodu? ;)
    >
    > Twierdzenie że "nie miała miejsca żadna czynność" implikuje ni
    > mniej ni więcej, tylko że koszty wysyłki nie są KUP! :O
    >

    stawiałabym na inne sformułowanie (ale zakładam, że ktos wcześniej co
    innego miał na myśli) - że do czynności sprzedaży nie doszło z powodu
    odstapienia (?) od umowy, a koszty będą, bo zostały poniesione w celu
    uzyskania przychodu (i takie są wyroki, nie musi dojść do przychodu, ma
    być dokonane w celu jego uzyskania - oczywiści zakładając, że sprzedawca
    nie wysyła na chybił trafił komu popadnie, a nuż ktoś odbierze)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1