    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwrot podatku - kiedy ?
    Date: Wed, 27 Jun 2007 00:45:32 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 27 Jun 2007 01:48:18 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Problem w tym, że mimo, że podałem numer konta to przyszło na nie tylko
    > w pierwszym roku rozliczenia
    > W drugim przyszedł przekaz (i kwota była pomniejszona o koszty jego
    > nadania.....). mimo, że żadnych danych nie zmieniłem (konto też
    > pozostało to samo)

    No ja miałem lepiej. Do 2005 r. nie podawałem nr. rachunku, chciałem żeby
    mi przyszło "do drzwi". Nie przyszło, za to przyszło na rachunek DG którą
    zarejestrowałem w czerwcu.

    Za to w 2006 r, przyszło "do drzwi", ale ... na adres sprzed 3 lat,
    podlegający pod zupełnie inny US.

    Podejrzewam że w US mają w jakimś komputerze listę kont/adresów na które
    można/można było zwrócić podatek, i biorą pierwszy lepszy z brzegu, nie
    patrząc czy nie jest przestarzałe jakieś lub też czy nie jest zbyt
    nowe :).

    p. m.

    ps: ciekawy jestem gdzie mi w tym roku prześlą. Obstawiam adres z 2006
    roku (teraz już nieaktualny).