  • Data: 2007-06-28 09:50:56
    Temat: Re: Zwrot podatku - kiedy ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Jun 2007, mvoicem wrote:

    > Dnia Thu, 28 Jun 2007 09:08:28 +0200, ewka napisał(a):
    > [...]
    >
    > Witać albo korzystaliśmy ze zwrotu "do drzwi" w różnych czasach, albo
    > mamy różnych listonoszy.
    >
    > Może wasz listonosz was dobrze znał

    To jest możliwe.

    > i nagiął procedury,

    ...a to jest niekoniecznie.
    Nawet notariusze w urzędowym dokumencie stosują taki zwrot: "znany
    mi osobiscie" (mam taki wpis po stronie urzędnika UM).
    Procedura przewidująca np. sprawdzenie tożsamości nie jest tożsama
    z procedurę przewidującą obowiązkowe okazanie dokumentu. Przepraszam
    że wychodzi bełkot jak w ustawie o VAT :], ale mam nadzieję że
    da się zrozumieć :)

    Tak czy siak, do dalszego gdybania polecam dołączenie art. 26.2
    Ustawy Prawo Pocztowe ;), np. tu:
    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/743_u.htm
    http://www.poczta-polska.pl/pliki/ustawa_prawo_poczt
    owe.pdf