  • Data: 2007-06-28 07:08:28
    Temat: Re: Zwrot podatku - kiedy ?
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2007.06.27.23.03.29@gmail.com...
    > Dnia Wed, 27 Jun 2007 23:07:02 +0200, Piotrek napisał(a):
    > [...]
    >
    > ZTCP to listonosz przynosząc zwrot dosyć uważnie sprawdzał czy osoba
    > odbierająca to na pewno ta sama osoba. Ale to było dawno, i mogło się
    > troche zmienić.

    Jeszcze mi sie nie zdarzylo, zeby listonosz sprawdzal mnie z dowodem czy ja
    to ja. Tak jak juz wspomnialam do tesciow 2 razy z rzedu przyszedl zwrot
    podatku, ani razu listonosz nikogo nie sprawdzal, po prostu dostarczyl i
    tyle wiec jesli bylby to ktos obcy, a do tego nieuczciwy to by sie ucieszyl
    ;)

    --
    pozdr,
    ewka