  • Data: 2009-06-29 15:37:59
    Temat: Re: Zwrot odsetek - VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > A jak inaczej można odzyskać nadpłacone wcześniej pieniądze?

    Po co bylo płacić, skoro nie było na to płacenie solidnego przepisu? :-)

    > Nie mają i nie miały. Od początku stały w sprzeczoności z dyrektywą
    > UE, tylko "nikt" o tym nie wiedział.

    Wszyscy "zainteresowani" wiedzieli od początku, ja też

    > A zwykły, szary podatnik zazwyczaj nie ma ani czasu ani
    > kasy na prawników i chandryczenie się latami z polskim ustawodawcą.

    Właśnie o to mi chodzi, że niektórym nie chciało się kopać z koniem,
    np dla 100zł rocznie i stosowali się do uchwalonego prawa. W końcu ktoś
    postawił na swoim i jest burdel.
    Tylko po co jest to prawo stanowione, skoro dopiero trybunały
    jakieś rozstrzygać muszą co obowiązuje.
    Pewnie do wielu przepisów mógłbym się nie stosować,
    ale też nie mam siły ani ochoty z tym walczyć.