  • Data: 2009-06-29 16:39:19
    Temat: Re: Zwrot odsetek - VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > I cały czas odliczałeś VAT od paliwa do samochodów nie spełniających
    > warunków tych wszystkich Lisaków i innych pochodnych?

    Nie odliczałem, bo nie miałem zamiaru kopać się z koniem
    dla kilku złotych. Paliwo stanowiło jakiś marny % moich kosztów.
    Nawet mi się nie chce tego wyliczać - chociaż kto wie, może się zbiorę -
    tak zgrubnie licząc jedno tankowanie ok 150-160 zł /mc
    będzie ponad 200zł rocznie i razy te cztery lata...

    > A odliczasz teraz od osobówek? (bo zgodnie z dyrektywą UE też można,
    > choć wyroku jeszcze nie ma w tej sprawie ;-)

    A jest jakiś proces w toku?

    > Otóż to. Całe szczęście, że strażaka nam w końcu nie wtrynili, bo też
    > mało brakowało ;-)

    Akurat na ten przepis znalałem jakiegoś antyhaka,
    ale już nie pamiętam - coś chyba, że stanowisko to się tworzy adekwatnie
    do ilości zatrudnionych osób i charakteru zagrożeń w firmie, tylko
    zapomnieli
    napisać, kto o tym decyduje. Więc ja zdecydowałem, że nie potrzebuję,
    ale nie róbmy bhp-ppoż-offtopica ;-)