  • Data: 2009-06-29 15:55:05
    Temat: Re: Zwrot odsetek - VAT
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > Po co bylo płacić, skoro nie było na to płacenie solidnego przepisu? :-)

    No jak nie było, skoro był? :)
    A że był przy tym niewłaściwie skonstruowany, to już inna sprawa i wyszło
    to dopiero teraz.

    > Wszyscy "zainteresowani" wiedzieli od początku, ja też

    I cały czas odliczałeś VAT od paliwa do samochodów nie spełniających
    warunków tych wszystkich Lisaków i innych pochodnych?
    A odliczasz teraz od osobówek? (bo zgodnie z dyrektywą UE też można, choć
    wyroku jeszcze nie ma w tej sprawie ;-)

    > Właśnie o to mi chodzi, że niektórym nie chciało się kopać z koniem,
    > np dla 100zł rocznie i stosowali się do uchwalonego prawa.

    No a ci, którym się nie chciało wtedy kopać (albo nie wiedzieli, że warto
    się kopać), teraz bez większego problemu odzyskują swoją kasę składając
    korekty.

    > W końcu ktoś postawił na swoim i jest burdel.

    Lepszy taki burdel, niż dotychczasowy :)

    > Tylko po co jest to prawo stanowione, skoro dopiero trybunały
    > jakieś rozstrzygać muszą co obowiązuje.

    Nie wiem, nie do mnie to pytanie tylko do palantów z MF'u.
    Którzy jeszcze po ogłoszeniu wyroku mieli czelność bąkać o jakichś
    odwołaniach i apelacjach.
    Szkoda słów, jak niekompetentni ludzie tam siedzą.

    > Pewnie do wielu przepisów mógłbym się nie stosować,
    > ale też nie mam siły ani ochoty z tym walczyć.

    Otóż to. Całe szczęście, że strażaka nam w końcu nie wtrynili, bo też mało
    brakowało ;-)