  • Data: 2002-03-29 21:22:29
    Temat: Re: Zwolnienia z pracy
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widzisz przygłupie?
    Nawet tego nie mozesz zrozumiec!
    Czy naprawde sądzisz że to że masz jakis gówniany interes upowaznia cie do
    tego abys myslal o sobvie tak górnolotnie????

    Czy nie sądzisz ze trafiles po prostu na odpowiedni czas, odpowiednie
    miejsce, i odpowiednim osobom weszles w dupe, a teraz ci sie przyfarcilo i
    masz ten swoj gowniany interes

    Mowili o slązakach ze to chuje, ale teraz juz wiem, bo sie przekonalem , po
    kilku zdaniach z toba.
    Lizales dupe pewnie swoim kochanym braciom Niemcom, z którymi asię
    utożsamasz , a którzy nie chcieli by cie w dupe kopnąc jak bys niew kupowal
    od nich staryvh samochodow, lub innego gowna!

    Co ty sobna reprezentujesz
    Mas zjakis gowniany interes i myslisz ze pozjadales wszystkie rozumy
    Jeszcze ci sie wody w uszy naleje!

    Wtedy przypomnisz sobuie jak to taki jeden kolega ze stolicy, ktory
    przerasta cie inteligencja, przepowiedzial to co jest nieuniknione,
    bo nie sadze zeby taki wsiok i burak mogl cos wiecej w zyciu osiagnac

    HEHE