  • Data: 2002-03-29 22:03:29
    Temat: Re: Zwolnienia z pracy
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0203292239510.7650-100000@irys.st
    anpol.com.pl...
    > Co nie zmienia postaci rzeczy - że KTOŚ za te manipulacje
    > (od strony zarówno "szefów" jak i "pracowników"[1]) płaci :(

    Masz jak najbardziej rację, ze rzeczywistość jest skomplikowana.
    Ale styl w jakim autor wątek ten zaczął jest niegodny mojego współczucia
    Autor uważa się za człowieka inteligentnego, znalazł usprawiedliwienie
    swojej postawy: cały świat jest winny, ale ja nie, jak Kuba Bogu tak Bóg
    Kubie....
    Jednak nie robi nic aby się uwolnić ze swoich kłopotów, prezentuje jedynie
    postawę roszczeniową.
    Że wszędzie decydują układy? OCZYWIŚCIE.
    Bo w jaki to inny sposób można dobierać pracowników
    Pracownika, który jest fachowcem nie zwalnia się,
    ale upierdliwca, któremu wydaje się, że jest fachowcem, wylewa się na zbity
    pysk

    Zresztą, gdyby autor wątku był główno dowodzącym swojej firmy, jakby
    traktował ludzi swojego pokroju ?????

    Ale ON jest inteligentny. Jemu myśleć nie kazano. ON WIE!!!

    Kilka wypowiedzi autora wątku zniesmaczyło mnie