  • Data: 2002-03-31 15:04:34
    Temat: Re: End of Topic: Zwolnienia z pracy
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Naprawde nerwowy...

    Chyba od tego że akcyze zwiekszyli i biznes nie bedzie tak szedl jak kiedys,
    kiedy to starymi gratami mogles naszpikowac "biednych, glupich polaczkow"
    jak ty to nazywasz

    Jebana poniemiecka gnido...

    Cześć unikogucie, czy jak ci tam!

    Zebyś pamiętał co sądzi o tobie przypadkowo poznany kolega.
    Widze że nasza konwersacja tak cię zdenerwowala ,że mam pewnośc że będziesz
    dlugo pamiętal te mrówki jakie chodzily ci po twoim smierdzącym dupsku kiedy
    czytales grupe

    Akle tak to już jest..
    PRAWDA W OCZY KOLE...

    ŚMIERDZĄCA PONIEMIECKA GNIDO...

    Żegnaj,

    szkoda że nie mozemy się bliżej poznac,...

    chętnie zobaczyłbym buraka na twojej ... buraczanej twarzy...

    Pewnie , masz wąsiki, rude i jestes chudy, od ciąglego walenia konia....
    HEHE

    A!!!

    i łysiejący....

    Cześć!