  • Data: 2002-03-29 23:28:38
    Temat: Re: Zwolnienia z pracy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Mar 2002, Richard wrote:

    >+ Najwazniejsze ze ten caly ... inkogut czy jak mu tam, zna cala sytuacje i
    >+ moze od razu powiedziec o mnie wszystko!!!

    A powiedział WSZYSTKO ?? Wątpię -:>
    [...]
    >+ Pare groszy, które zdobyli fartem, a nie wlasną inteligencja,

    "Własna inteligencja" jest taką sobie zasługą.
    To czego kto się nauczył lub NA CO ZAPRACOWAŁ - nieco większą.
    Fart... nie biorę udziału w dyskusji :]
    [...]
    >+ nawet w najprostszych sprawach czują się WYROCZNIA!

    Acha. Bo należy zaczynać od najbardziej skomplikowanych ?
    Na przykład od rządzenia krajem, dajmy na to ?
    -:>

    [...]
    >+ Dlatego nie znając sprawy, na grzeczne pytanie odpowiadają :
    >+ U mnie nie zagrzałbnys nawet 1 dnia!

    Grzeczność pytania jak rozumiem bierze się stąd:

    >+ > > Prawda jest taka że mnie nie zwalniaja, ale sam mysle
    >+ > > jak tu ich wybzykac,

    Rewelacja. Oczywiście, ty masz rację, jak śmiemy wątpić...
    Ja chyba jednak BAŁBYM SIĘ cokolwiek ci powierzyć, choćby
    przez jeden dzień; dziwne, nie ? :]

    [...]
    >+ Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > nic do Ciebie nie dotarło, to lecz się na nogi..............

    Oczywiście czujesz się urażony.
    Zapewniam cię że "wybzykani" również !

    Pozdrowienia, Gotfryd