  • Data: 2002-03-29 22:08:04
    Temat: Re: Zwolnienia z pracy
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HEHE
    Paru Buraków się zdenerwowalo...

    Prawda jest taka że mnie nie zwalniaja, ale sam mysle jak tu ich wybzykac,
    bo czuje się nie deocenianym, a mam oferte pracy w lepszej, stabilniejszej
    firmie.

    Wszystko cholerne slązaki!
    Nie dziwie się że nienawidzicie ludzi z Warszawy, bo wszystkie kopalnie u
    was zamykaja, a wy musiscie handlowac z Niemcami, którzy w dupe byu was nie
    kopneli...
    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...