  • Data: 2004-09-21 09:32:15
    Temat: Re: Znow umowa o dzielo - podejrzane
    Od: "kroton" <d...@b...be> szukaj wiadomości tego autora

    Dobrze, jeszcze raz:
    - myslalem o urzedzie skarbowym a napisalem ZUS (cos mi sie pomieszalo)
    - Pracuje na umowe o dzielo.

    W przypadku pierwszej umowy:
    - No wiec na umowie byla wpisana kwota brutto (powiedzmy 1000 zl) ,
    do urzedu skarbowego pracodawca przekazal 95 zl , czyli dostalem
    wynagrodzenie w wysokosci 905 zl ( do reki - kwota netto )

    W przypadku drugiej umowy:
    - Po wykonaniu dziela, pracodawca powiedzial ze wyplaci mi
    kwote brutto, a podatek musze odprowadzic do urzedu skarbowego sam .
    Czyli dostane 1000 zl (brutto) a te 95 zl musze sam zaniesc do urzedu skarbowgo.

    Zastanawiam sie, dla czego w tym wypadku chce bym to ja zalatwial
    papierkowa robote w urzedzie skarbowym, a dlaczego w pierwszej umowie bylo zupelnie
    inaczej?
    Czy nie ma tu przypadkiem jakiegos przekretu ?

    przepraszam za niescislosci

    pozdrawiam

    kroton