  • Data: 2004-09-21 10:55:10
    Temat: Re: Znow umowa o dzielo - podejrzane
    Od: "kroton" <d...@b...be> szukaj wiadomości tego autora

    > No to weź te pieniądze i wpłac do urzędu w jego imieniu. Faktycznie jemu
    sie
    > nie chce papierków wypełniac, ale to nie zaden przekret. ja tez
    odprowadzam
    > w imieniu mojego zleceniodawcy podatek do U.S. i obliczam zaliczki,
    > wypełniam umowy - on tylko podpisuje i płaci kwotę brutto.

    Czyli piszesz, ze sam odprowadzasz ten podatek ale w JEGO IMIENIU.
    Jakie przy tym papierki od swojego zleceniodawcy dostajesz do wypelnienia ?
    Mi akurat nic nie mowil o zadnych papierach, a jedynie o pieniadzach.

    > Jak ci to sie nie podoba - to mu powiedz, ze wolałbys aby to on zajął sie
    > papierkami, bo to on ci zleca i na min ciąży obowiązek odprowadzenia
    > zaliczki, wypełnienia deklaracji PIT4 i PIT 8b na koniec roku.
    >
    > Dogadajcie się jakoś, bo szkoda stracic zlecenie przez jakies formalności,
    > których jemu sie nie chce przestrzegac.

    Dziwne, ze w przypadku pierwszej umowy przestrzegal formalnosci(?).

    > Podkreslam - na nim ciazy obowiazek papierkowej roboty, odprowadzania
    > podatku do US i wypełnianiu pitów, nie na tobie i on ci to ze tak powiem
    > wcisnął przy okazji 2 umowy o dzieło.Nie powinien.

    Czyli uwazasz, ze to na nim ciazy taki obowiazek i on powinien sie tym
    zajac.
    Czyli to, ze Ty sam odprowadzasz ten podatek, to to tez jest ZLE ?