  • Data: 2002-03-13 16:53:43
    Temat: Re: Zgłoszenie działalności w US
    Od: "Andrzej W. Ząbik" <z...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no i w tym problem, byłem już u dwóch księgowych i jedna nie maiła pojęcia o
    co chodzi, powiedziała, że musi poczytać ustawę aby poprawnie to wypełnić, a
    druga powiedziała, że jest OK i nie wiem w końcu komu wierzyć, bo jeszcze
    tutaj na grupie dowiaduję się czegoś innego, więc co ja mam robić!!!
    Drodzy koledzy poratujcie! Zamierzam prowadzić działalność informatyczną
    świadcząc usługi głównie przy programach komputerowych, od czasu do czasu
    sprzedać jakieś części i coś naprawić. Nie będę prowadził komisu i chcę być
    vatowcem, znaczyć się chcę być jego płatnikiem i móc rozliczać swoje koszty.
    Działalność rozpoczynam 1 kwietnia :-) i teraz jak widzę wybranie sobie tej
    daty mści się na mnie okrutnie.. Zatem co w tym zgłoszeniu powinienem
    ponaznaczać aby było OK???