  • Data: 2002-03-12 16:44:47
    Temat: Re: Zgłoszenie działalności w US
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a k...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Witaj.
    > Ja składałem jeszcze formularz zmiany danych NIP (bodjaże NIP-3). Na
    > nim na pewno dane o nowym koncie bankowym (do działalności
    > gospodarczej powinienieś założyć inne niż prywatne - jest inaczej
    > opodatkowane) i chyba też adres prowadzenia działalności.

    Na nip-1 jest miejsce na konto osobiste i na konto gospodarcze. Po co
    chcesz składać nip-3 (zgłoszenie identyfikacyjne/aktualizacyjne dla osoby
    nie prowadzącej działalności) skoro DG prowadzisz???

    > Ponadto trzeba odwiedzić ZUS.

    Nie ulega wątpliwości :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!