  • Data: 2009-04-11 09:02:26
    Temat: Re: Zatrudnienie za najnizsza krajowa.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    aw napisal:
    > Bo jeżeli jednocześnie ci sami "software'owcy" ustanawiają prawo które
    > zmusza do korzystania tylko i wyłącznie z ich produktów to wg mnie jest
    > już wymuszeniem (czytaj działalnością przestępczą).

    Podaj choc jeden przyklad takiego prawa i wymuszenia 8^)

    > Dalej są paserzy (np. ZUS)

    Czy rozumiesz pojecia, ktorych uzywasz?
    Czy rozumiesz co znaczy 'paser'?

    > a na końcu my. Zwykłe szaraczki, w większości nie mające
    > pojęcia o całym procederze.

    Plebs zawsze byl malo zorientowany i zazwyczaj ograniczal
    sie do wrzaskow 'panem et circenses'. I zazwyczaj dostawal.
    Teraz tez dostaje: Lidl + Polsat.

    > Ale jak to zwykle bywa, to szarak dostaje
    > w dupę, za to że wiedział lub za to że nie wiedział.

    Czemus biednys? Bos glupi! A czemus glupi? Bos biedny.
    I kolko sie zamyka. Przez pewien czas szarakom sie
    wydawalo, ze sie wyksztalca i wyrwa z tego kola.
    No wiec zafundowano im pseudo-studia dla kazdego.
    I mamy teraz 'zreformowane' szkolnictwo podstawowe
    i srednie, a otoczenie Kudryckiej ostro pracuje nad tym,
    by rozwalic do reszty publiczne szkolnictwo wyzsze.

    > Tak czy owak dupa zawsze z tyłu.

    Niestety, ale tak :(
    --
    Pozdrawiam,