eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZaliczki wieksze niz usluga koncowa - jak zafakturowac › Re: Zaliczki wieksze niz usluga koncowa - jak zafakturowac
  • Data: 2006-09-21 08:47:12
    Temat: Re: Zaliczki wieksze niz usluga koncowa - jak zafakturowac
    Od: "Iwona" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrneh4j1j.dad.samotnik@samotnik.local...
> [...]
    <ciach>
    No, a informacja urzędu skarbowego powiedziała że w takim przypadku
    praktykuje się fakturę końcową rozliczającą usługę na której po wykazaniu
    wartości usługi i wartości zaliczek wychodzi kwota ujemna do zwrotu.
    Twoje stanowisko Samotniku jest prawidłowe, natomiast moja wersja też nie
    jest zakazana tyle że wymaga odpowiedniego uzasadnienia, bo to że "nie
    wystawia się" podobno nie oznacza że w uzasadnionych przypadkach nie można
    tego zrobić.

    Iwona