eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZaliczki wieksze niz usluga koncowa - jak zafakturowac › Re: Zaliczki wieksze niz usluga koncowa - jak zafakturowac
  • Data: 2006-09-21 09:09:28
    Temat: Re: Zaliczki wieksze niz usluga koncowa - jak zafakturowac
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@w...pl> napisal(a):
    > Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości

    ><ciach>
    > No, a informacja urzędu skarbowego powiedziała że w takim przypadku
    > praktykuje się fakturę końcową rozliczającą usługę na której po wykazaniu
    > wartości usługi i wartości zaliczek wychodzi kwota ujemna do zwrotu.
    > Twoje stanowisko Samotniku jest prawidłowe, natomiast moja wersja też nie
    > jest zakazana tyle że wymaga odpowiedniego uzasadnienia, bo to że "nie
    > wystawia się" podobno nie oznacza że w uzasadnionych przypadkach nie można
    > tego zrobić.

    Ostatnią rzeczą, jaką należy się kierować, jest informacja ustna od
    pani z okienka w US. Te panie często nie znają ustaw, o których
    informują. Niestety potem kontroler (na ogół) zna, także kieruj się
    raczej rozporządzeniem i nie wystawiaj jakiejś dziwnej, trefnej,
    niezgodnej z przepisami faktury na której coś naliczasz, a potem to
    samo odejmujesz (co to w ogóle za praktyka, w rozporządzeniu jest
    napisane, co ma zawierać faktura).
    --
    Samotnik