    From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup na firme i zuzycie na wlasne potrzeby
    Date: Mon, 26 Oct 2009 08:55:16 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Użytkownik "Createmodeon" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4ae4de14$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    > prowadze dzialalnosc, sprzedaz w sklepie internetowym. Znajomi poprosili
    > mnie abym zarejestrowal sie w pewnej hurtowni i kupowal tam pokarm dla
    > zwierzat dla nich. Dostep tam maja tylko firmy, cos na zasadzie karty
    > macro.
    >
    > Czy da sie to zrobic legalnie? tzn. nie mam w regon zgloszonego handlu
    > karma zwierzeca. Chcialbym to kupic i zuzyc na wlasne potrzeby, bez
    > wpisywania w kpir i rozliczania vat. Ale rozumiem, ze hurtownia wystawi mi
    > fakture.

> [...]

    po prostu idz i kup sobie normalnie - wez fakture na firme jak zwykle ale
    jej nie wrzycaj w KUP chyba ze wciagniesz psa na wyposazenie firmy;) (co
    poniekad takie glupie nie jest).
    przyklad:
    Ja gdy biore materialy budowlane w leroy merlin a nie sa zwiazane z firma
    biore normalnie fakture na firme (mam jeden nip - os fiz dzial gosp) tylko
    nie wrzucam w koszty ani towary.
    Jak biore cos do firmy to ta faktura idie do kwitow. jak nie to trzymam w
    domu (bo potrzebne do zwrotow towarow, moich wyliczen iiiiiteeeeepeeee).