  • Data: 2002-04-28 17:35:23
    Temat: Re: ZUS sie pomylil?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chris" <c...@t...pl> napisał w
    wiadomości
    news:aagp68$9jj$1@korweta.task.gda.pl...
    > Przy okazji rocznego rozliczania zauwazylem, ze
    nie pasuje mi kwota podatku
    > naliczonego przez ZUS na druku PIT11A dla zony
    pobierajacej rente.
    > W pozycji DOCHOD (rubryka 32) - kwota 3152,76
    zl,
    > SKL. NA UBEZP. ZDROWOTNE (33) - 242,82 zl,

    3152,76 zl x 0.19 = 599,02 zł
    odejmujemy kwotę wolną
    599,02 zł - 493,32 zł = 105,70 zł

    to by się zgadzalo z tym co ci wyszło w porg. pit
    36

    > ZALICZKA NA POD. POBRANA I ODPROWADZONA DO US -
    27,40 zl

    tylko że chyba składke na ub_zdr. odpisuje sie od
    podatku ? (nie znam pit11a)

    > Niech mnie ktos oswieci gdzie tkwi blad i co z
    tym zrobic?

    No cóz rozliczał ZUS więc to jego problem

    Sark