  • Data: 2002-04-28 20:38:31
    Temat: Re: ZUS sie pomylil?
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chris" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:aahfrn$1a7$1@korweta.task.gda.pl...

    > No tak, ale musze wprowadzic to do PIT 36 i wychodzi mi ze to ja musze
    > doplacic podatek a nie ZUS :-(
    > Krzys

    IMHO - nie Twoj problem - ty po prosty przepisujesz dane z tego PITu do
    rozliczenia rocznego i wyliczasz podatek.
    ( Bedziesz mial zwrot tych 27.40 ).
    Ciekawe skad sie wzielo naliczenie podateku, skoro skaldka zdrowtna go
    przekracza ...
    Moze wysokosc renty byla rozna w roznych miesiacach i w ktoryms wyszla
    gorka. Zawsze mzona porownac z miesiecznymi odciankami.

    --
    Jacek