  • Data: 2002-04-28 19:00:27
    Temat: Re: ZUS sie pomylil?
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chris" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:aagp68$9jj$1@korweta.task.gda.pl...
    : Przy okazji rocznego rozliczania zauwazylem, ze nie pasuje mi kwota
    podatku
    : naliczonego przez ZUS na druku PIT11A dla zony pobierajacej rente.
    : W pozycji DOCHOD (rubryka 32) - kwota 3152,76 zl,
    : SKL. NA UBEZP. ZDROWOTNE (33) - 242,82 zl,
    : ZALICZKA NA POD. POBRANA I ODPROWADZONA DO US - 27,40 zl
    : a wg programu obliczajacego PIT 36 powinna to byc kwota 105,75 zl !
    : Niech mnie ktos oswieci gdzie tkwi blad i co z tym zrobic?

    Podstawa opodatkowania - 3153PLN
    Podatek wg skali - 105,75
    Składka na ubezp. zdrowotne pobrana przez ZUS 242,82 czyli ZUS pobrał więcej
    niż wynosi podatek, Ty możesz odliczyć tylko do wys. podatku czyli 105,75.
    podatek po odliczenie ubez. zdrowotnego - 0 PLN
    Do zwrotu 27,40

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.