  • Data: 2002-09-10 14:11:44
    Temat: Re: ZUS caly czy jakas czesc ???
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D) szukaj wiadomości tego autora

    > On Sun, 8 Sep 2002, plemek wrote:
    > [...]
    >
    > O, SKPL - czyli spółka komandytowa made by PL przepisy :)
    > Nie mogłem się powstrzymać od skomentowania, bo rozwiązanie
    > w istocie swojej ciekawe !

    Hehe - ciekawe, acz nielegalne :) - w koncu "pracownik" w istocie
    "zatrudniony" jest tam na czarno, pobiera bowiem dochody wyższe niż wykazuje
    w rozliczeniach. A ciekawe jakie zwiazki lacza "pracownika" z
    "wlascicielka" - czyzby byl to jakiś kumbinat ? :)))

    Zaryzykujesz? >>> http://link.interia.pl/f164b