  • Data: 2002-09-10 18:06:23
    Temat: Re: ZUS caly czy jakas czesc ???
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie. Jak zostane zatrudniony przez pracodawce zobowiazany on jest do
    > placenia za mnie ZUSu. Czy np zatrudnienie mnie w wymiarze np 1/8 etatu
    > spowoduje ze bedzie za mnie placil 1/8 ZUSu czy calosc (? 760 zl ?)

    760 złotych brutto to najniższe wynagrodzenie i nie wiem w jakim kontekście
    użyłeś tej kwoty.

    Zus liczy się od Twojego wynagrodzenia i jest to stały stosunek procentowy,
    chyba że:

    - przekroczyłeś roczną podstawę wymiaru składek 64 620zł

    - wynagrodzenie brutto jest niższe niż 1/8 * 760 złotych, wtedy ZUS jest
    płacony od 1/8 * 760 złotych.

    pozdrowionka

    @nteneum

    http://www.anteneum.com