  • Data: 2002-09-09 14:33:52
    Temat: Re: ZUS caly czy jakas czesc ???
    Od: "rafal" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > chciałbym dołączyć się z trochę innym pytaniem:
    > czy pracownik zatrudniony na 1/8 etatu może reprezentować pracodawcę przed
    > wszystkimi urzędami i jak to wygląda z punktu widzenia biurokracji: czy
    taki
    > fakt musi być wpisany do jego obowiązków na stanowisku pracy i czy
    > potrzebuje jakiegoś pisemnego ekstra upoważnienia pracodawcy jeżeli np
    > wezwie go skarbowy?
    > żarłoczność państwa wymusza sytuację gdy pracownica sklepu jest jego
    > właścicielką po to, by zaoszczędzić na ZUS a realny właściciel sklepiku
    jest
> [...]
    Właściciel to właścicile i wsytepuje w dokumentach i nie musi być
    zatrudniany na 1/8 czy 3/4 wystarczy xero zaświdczenia o prowadzeniu
    działalności i regon a dla pracownika notarialne upoważnienie a nie jakaś
    karteczka iż Jan K (właściciel ) upoważania Ewę Maj (pracownika) bo skąd
    urzednik ma wiedzieć iż Jan K to właściciel . Tak to bywa z życia wzięte
    miałem tak w US a nawet u dealera ERA GSM .

    miłego dnia

    rafal