  • Data: 2010-05-07 07:21:53
    Temat: Re: Wzrost podatków nadchodzi
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-05-2010 08:43, spp pisze:

    > No tak, ale skoro dzisiaj zdrowotne wynosi 9% to tak naprawdę wzrasta
    > ono o 11% :)
    > Albo - odliczeniu nie podlega 1,25 % czyli tak naprawdę wzrost tego
    > 'podatku' wynosi 80%. ;)

    Tyż racja.
    I jak się policzy w ten sposób to "1%" przestaje tak niewinnie wyglądać.

    Swoją drogą niezrozumienie w tym temacie jest powszechne.
    Ostatnio zwróciłam uwagę panu w dżinsowym, że spodnie które mają 3%
    elastanu mają go 3 razy więcej niż takie z 1% elastanu, a nie "tylko o
    2% więcej". :-) Pan (na oko klasyczny "student do 26 roku życia", jak to
    w takich sklepach bywa) potrzebował dłuższej chwili, żeby przetrawić tę
    informację.

    Całe szczęście matma wróciła na maturę, jest nadzieja na przyszłość.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813