  • Data: 2006-08-06 07:59:33
    Temat: Re: Wystawianie rachunków
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-08-2006 o 09:49:31 PiotrB. <p...@o...pl> napisał:

    > umowa jest ustna. wystarczy, że projekt jest na papierze.
    > a w nim jest już wszystko co trzeba. projektant odpowiada do końcia
    > życia.
    > klienci generalnie unikają zbędnych papierów.
    >
    > a jeśli klient nie chce rachunku to czy mogę mu go wystawić na siłę?
    > kopię do segregatora, oryginał do kosza?

    Dajesz klientowi rachunek do teczki z papierami i jak chce niech wyrzuca.
    Przecież przygotowanie i wydrukowanie rachunku to dwie minuty,
    a lepiej jest mieć taką sprzedaż bo w razie jakiejś wtopy z nierzetelnością
    księgi trudniej skarbówce oszacować przychód. Jeśli masz sprzedaż
    nieudokumentowaną
    to po prostu stwierdzą że dwukrotnie zaniżyłeś przychód i to Ty będziesz
    wtedy
    udowadniał że nie jesteś wielbłądem.
    Ale jeżeli na wszytsko masz rachunki/faktury a całość przechodzi przez
    konto
    to wtedy nie mają takiego punktu zaczepienia.

    pozdrawiam