  • Data: 2006-08-06 10:16:02
    Temat: Re: Wystawianie rachunków
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-08-2006 o 11:40:15 PiotrB. <p...@o...pl> napisał:

    > Z tym, że to że wystawiam rachunek też jest raczej słabym dowodem. Bo:
    > - na mojej kopii rachunku nie wymagany jest podpis klienta, jest tylko
    > mój,
    > - oryginał klient może zgubić lub wyrzucić, bo do niczego go nie
    > potrzebuje,
    > - a rozliczam się gotówkowo, bo akurat dla większości moich klientów
    > wymaganie
    > przelania zapłaty z konta byłoby bardzo niewygodne a wręcz dziwne,
    > część
    > nawet nie posiada ROR.

> [...]

    To nie ma raczej znaczenia bo na rachunkach musi być tylko podpis wystawcy.
    Ja zrozumiałem że świadczysz usługi firmom i robisz to bezśladowo.
    Ale skoro to są zwykli przechodnie to chyba postępujesz prawiodłowo.
    Ale i tak radziłbym sprzedawać na rachunki, skoro to są takie usługi o
    jakich piszesz,
    bo bezrachunkowa sprzedaż to pole do szacowania oraz potencjalne wejście w
    kasę fiskalną.
    Z tym że ja wystawiam tylko na faktury więc to są moje bardziej domysły i
    uwagi niż konkretna wiedza.

    pozdrawiam