  • Data: 2006-08-06 10:17:56
    Temat: Re: Wystawianie rachunków
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-08-2006 o 11:40:15 PiotrB. <p...@o...pl> napisał:

    > Z tym, że to że wystawiam rachunek też jest raczej słabym dowodem. Bo:
    > - na mojej kopii rachunku nie wymagany jest podpis klienta, jest tylko
    > mój,
    > - oryginał klient może zgubić lub wyrzucić, bo do niczego go nie
    > potrzebuje,
    > - a rozliczam się gotówkowo, bo akurat dla większości moich klientów
    > wymaganie
    > przelania zapłaty z konta byłoby bardzo niewygodne a wręcz dziwne,
    > część
    > nawet nie posiada ROR.

    I jeszcze jedno - skoro rozliczasz się gotówkowo i nie ma na to żadnych
    dowodów
    to nie jest dobra sytuacja w razie ew. konfliktu/reklamacji. Klient powie
    na przykład
    że zapłacił dwa razy więcej niż jest na rachunku i masz problem.
    Lepiej niech się podpisują na rachunkach, to raczej żaden problem, a masz
    potweirdzenie że zapłata została dokonana w danej wysokości, gotówka i za
    dany projekt.

    pozdrawiam