  • Data: 2006-08-07 08:30:18
    Temat: Re: Wystawianie rachunków
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 6 Aug 2006, PiotrB. wrote:

    > może nie zaległe, ale nie do końca je rozumiem:)
    > w rozporządzeniu w par.19.4 jest:

    Mea culpa, dałem tylko CTL-F po tekście i nie sprawdziłem :]
    Oczywiście miało być tak jak "t" pisze :)

    > BTW. Czy numeracja dowodów wewnętrznych jest niezależna
    > od numeracji rachunków?

    IMO nie ma przeciwwskazań aby każda kategoria dokumentów miała
    własną numerację, sam np. mam osobno numerowane "ogólne"
    DW i osobno rozliczenia wyjazdów - a delegacja to przecież
    również jest DW.

    > Czy jeśli danego dnia wystawiłem np. 10 rachunków to mogę
    > wpisać do księgi każdy z nich czy muszę robić zestawienie sprzedaży?
    > Do tej pory wpisywałem każdy rachunek.

    Przepis z 19.4 o który nieopatrznie poszło :) pozwala robić
    zestawienie, ale *pozwala* a nie nakazuje.

    > Czy mogę numerować dowody wewnętrzne z prefiksem np. DW1/2006, DW2/2006?

    Sam mam akurat postfiksy (2006/01, /02, ...) ale przeciwwskazań
    do prefiksów dostrzec nie umiem :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)