  • Data: 2009-02-18 23:51:23
    Temat: Re: Wypłata z DG na prywatny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Feb 2009, SDD wrote:

    > Użytkownik "p47" <p...@b...wp.pl> napisał
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > No tak - i tak oto Gotfryd, volens nolens, dolacza do zwolennikow tezy p47
    > ;)

    Niejaki Gotfryd tyle razy oberwał już w dyskusjach, że choć co prawda
    nieomylny nie jest i nie wszystkie chwyty dyskutantów przewidzi, to
    ma w zwyczaju opapierkować posta zastrzeżeniami jakby to była
    umowa na opcje walutowe ;)

    Jaki przepis, inny niż ustawa o swobodzie DG *oraz UoR* (no tak, tu
    wtopiłem bo nie przemyślałem tego "prawidłowych ksiąg"), określa "związanie"
    *pieniędzy* z DG z mocy przepisu inne niż wpłaty i wypłaty dla
    kontrahentów...

    pzdr, Gotfryd