  • Data: 2009-02-18 23:44:47
    Temat: Re: Wypłata z DG na prywatny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Feb 2009, p47 wrote:

    [...]
    [...]
    > No własnie, to samo o kryterium "przeznaczenia" nieco wczesniej pisałem i
    > podkreslałem!

    Racja, ale ja dla odmiany podkreślam towary i usługi :)
    (że ich dotyczy).
    Pieniędzy zasadniczo dochód z DG nie dotyczy - z rzadkimi wyjątkami,
    którymi są owe odsetki "z konta związanego z DG" (a nie "z pieniędzy
    związanych z DG").

    Przyznaję że czytałem "paczkę" i siakoś nie zajarzyłem (przed wysłaniem
    paczki odpowiedzi), iż pisałeś o przypadku podlegającym pod KH.
    A wtedy skutki podatkowe mogą wywodzić się z zapisu art 24:
    "na podstawie prawidłowo prowadzonych ksiąg".
    Co do UoR zaś, to znam się na niej jak to mawiają "jak kot na
    kwaśnym mleku" i nie podejmuję się określić czy przelewanie
    pieniędzy wte i wewte jest "prawidłowe".
    Nie wykluczam że może powstać problem.

    Jeszcze o jedno pytałem - czy to była SC, czy na pewno 1-osobowa DG.
    Bo dla SC istnieje przepis ograniczające przelewanie wte i wewte
    (dla odmiany z KC, bliżej mi znanego :) acz przepis znam z czytania
    grupy)

    pzdr, Gotfryd