  • Data: 2009-02-19 07:47:41
    Temat: Re: Re: Wyp3ata z DG na prywatny
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-02-2009 o 01:00:23 p47 <p...@b...wp.pl> napisał(a):

    > 2. odczuwałem ongiś jedynie niemiłe halucynacje, i tylko wydawało mi się, że
    > US, a potem IS podnosiła zarzuty, których wg tych interpretacji podnosic nie
    > miała prawa, a sądy, w tym i NSA zawracały sobie głowę sprawami z gruntu
    > bezsensownymi

    Od kiedy USy/ISy/WSAsy/NSAsy zajmują się sprawami poważnymi :-) ?
    Ok, poważne są w tych sprawach pieniądze, ale jak czytam czasami orzecznictwo,
    to sobie myślę że to jest jakaś błazenada. Wystarczy wziąc dzisiejsze podatki.pl
    i przeczytać "czy firmowy piknik może być KUP"...

    > zapłacić, gdy te środki przechowywano na koncie (w skrócie) "firmy" , a
    > zaoszczędzony, gdyby te srodki gromadzic i przechowywac na koncie prywatnym
    > wynosił corocznie ok 45 tys zł. Oczywiście nasz wielkoduszny i jak zwykle

    Ale może coś wkleisz, linka do decyzji, przytoczysz kasację,
    napiszesz jak to się skończyło? Bo brzmi ciekawie i z pewnością
    byśmy wszyscy to z zaciekawieniem poczytali.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek